Inhoud
De opleiding bestaat uit de volgende thema's, die in 7 masterclasses aan bod komen:
- E-commerce
- Social media
- Zoekmachine optimalisatie
- E-mailmarketing
- Webanalyse, conversie optimalisatie en usability
- Online Advertising
- Internetstrategie
Tijdens de opleiding krijg je de benodigde kennis, ervaring en handvatten aangereikt, waarmee je eenvoudig de koppeling naar je eigen organisatie en casus maakt. Samen met je mededeelnemers onderzoek en stuur je op het realiseren van jouw eigen organisatie-, marketing- en communicatiedoelen.
Je leert tijdens de opleiding veel over:
- het realiseren van organisatie- en marketingcommunicatie doelen;
- het werven van nieuwe klanten;
- klantbehoud;
- meer omzet genereren bij bestaande klanten met cross- en upsell;
- klanttevredenheid;
- mond-tot-mond reclame verkrijgen en dit vermarkten;
- naamsbekendheid, imago en merkvoorkeur.
Bij het volgen van de gehele opleiding word je gecoached en begeleid in je praktijkomgeving. Aan het einde van de opleiding staat er een plan van aanpak en verzorg je een eindpresentatie. Het resultaat van deze opleiding is een getuigschrift.
Masterclasses
Je kunt ervoor kiezen om de gehele opleiding te volgen of deel te nemen aan de afzonderlijke masterclasses. Indien je de gehele opleiding volgt dan zijn er naast de masterclasses een startbijeenkomst en twee afrondende bijeenkomsten.
Wil je liever deelnemen aan één of meerdere masterclasses? Klik hierboven direct naar de verschillende losse modules voor meer informatie of om je in te schrijven.
Doel
Online aan de slag met de praktijkgerichte Topopleiding Online marketing en E-commerce. Online marketing is niet meer weg te denken uit het bedrijfsleven. Daarom is dit een essentieel onderdeel van je bedrijfsvoering. Deze opleiding geeft jou de benodigde kennis, inzichten en inspiratie om jezelf te ontwikkelen tot een online marketing en e-commerce professional.
Doelgroep
Marketingmedewerkers en medewerkers die zich intern bezig houden met E-commerce, online en communicatie. Besteed je jouw online marketing of e-commerce uit? Dan is het nog steeds goed om op de hoogte te zijn van de laatste ontwikkelingen om gesprekspartner te zijn voor de specialisten in jouw bedrijf of die je inhuurt.
Afsluiting
Bij het volgen van de gehele opleiding word je gecoached en begeleid in je praktijkomgeving. Aan het einde van de opleiding staat er een plan van aanpak en verzorg je een eindpresentatie. Het resultaat van deze opleiding is een getuigschrift.
